The Tommy Hilfiger is pleased to announce the opening of the first freestanding Tommy Hilfiger store in Tbilisi, Georgia. The store offers the latest selection of Tommy Hilfiger collections, including men’s and women’s collection, Tailored, footwear and accessories. The Tbilisi opening will be celebrated with an exclusive launch party on September 11, 2014. This event will be attended by celebrities, digital influencers and fashion insiders, with highlights shared globally via the brand’s social media channels and on tommy.com.
The store’s 226 square meters interior is designed witha blend of traditional and modern influences that epitomize the Tommy Hilfiger brand aesthetic.Many of the original architectural elements of the space have been preserved; newly-added features include tailor-made fixtures and custom displays. An eclectic mix of vintage furnishings, graphic artwork and accessories provide a classic, preppy backdrop for the brand’s collections. The Tbilisi store echoes the refined elegance of Tommy Hilfiger’s global flagships in New York, Paris, London, Tokyo and L.A., while incorporating the classic, American, cool look and feel of the Tommy Hilfiger brand.
There are over 1,200 Tommy Hilfiger stores in over 90 countries worldwide including global flagships in six locations: Fifth Avenue, New York (September 2009); the Champs-Élysées, Paris (November 2010); Brompton Road, London (August 2011); Omotesando, Tokyo (April 2012); Regent Street, London (November 2012); and Robertson Boulevard, Los Angeles (February 2013). Anchor stores are located in Amsterdam, Beijing, Berlin, Bogotá, Buenos Aires, Cannes, Cologne, Dublin, Düsseldorf, Florence, Frankfurt, Hamburg, Helsinki, Hong Kong, Istanbul, London, Luxembourg, Madrid, Mexico City, Miami, Montréal, Moscow, Mumbai, Munich, New York, Osaka, Panama City, Santiago, São Paulo, Seoul, Shanghai, Singapore, Sydney, Vancouver, Vienna, and Zurich.
About The Tommy Hilfiger Group With a premium lifestyle brand portfolio that includes Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim and Tommy Girl, the Tommy Hilfiger Group is one of the world’s most recognized designer apparel groups. Its focus is designing and marketing high-quality menswear, womenswear, children’s apparel and denim collections. Through select licensees, the Group offers complementary lifestyle products such as sportswear for men, women, juniors and children; footwear; athletic apparel (golf, swim and sailing); bodywear (underwear, robes and sleepwear); eyewear; sunwear; watches; handbags; men’s tailored clothing; men’s dress furnishings; socks; small leather goods; fragrances; home and bedding products; bathroom accessories; and luggage. The Hilfiger Denim product line consists of jeanswear and footwear for men, women and children; bags; accessories; eyewear and fragrance. Merchandise under the Tommy Hilfiger brands is available to consumers worldwide through an extensive network of Tommy Hilfiger retail stores, leading specialty and department stores and other select retailers and retail channels.
პრემიუმ კლასის ბრენდმა Tommy Hilfiger-მა პირველი ოფიციალური მაღაზია თბილისის ცენტრში, რუსთაველის #46-ში გახსნა. მაღაზიის გახსნას 11 სექტემბერს სპეციალური ღონისძიება მიეძღვნა. Tommy Hilfiger-ის მაღაზიაში გახსნას ცნობილი ადამიანები, მომღერლები, მოდის ბლოგერები, დიზაინერები, ბიზნეს სექტორის წარმომადგენლები და ჟურნალისტები დაესწრნენ. მაღაზიაში მისულ მომხმარებელს, Tommy Hilfiger-ის ქალისა და მამაკაცის სამოსის, აქსესუარების და ფეხსაცმლის უახლესი ევროპული ხაზის კოლექცია დახვდა. 226 კვადრატულ მეტრზე განთავსებული მაღაზიის ინტერიერში, შერწყმულია ტრადიციული და თანამედროვე მიმდინარეობები, რომელიც Tommy Hilfiger-ის სტილს განასახიერებს. ინტერიერში მრავლადაა ორიგინალური არქიტექტორული ელემენტის ეკლექტიკური ნაზავი, ანტიკური ავეჯი, გრაფიკული ნამუშევრები და აქსესუარები. თბილისის მაღაზიის დახვეწილი სტილი Tommy Hilfiger-ის გლობალური ფლაგმანების - ნიუ-იორკის, პარიზის, ლონდონის, ტოკიოს და ლოს ანჯელესის მაღაზიების ანალოგია.
Tommy Hilfiger-ი მსოფლიოს 90 ქვეყანაში 1200 მაღაზიით არის წარმოდგენილი. მათ შორის ფლაგმანი მაღაზიები მსოფლიოს ექვს ადგილას მდებარეობს: Fifth Avenue, New York (სექტემბერი 2009); Champs-Élysées, Paris (ნოემბერი 2010); Brompton Road, London (2011 წლის აგვისტო); Omotesando, Tokyo (აპრილი 2012); Regent Street, London (ნოემბერი 2012); და Robertson Boulvared, Los Angeles (2013 წლის თებერვალი). ბრენდის წამყვანი მაღაზიები მდებარეობს ამსტერდამში, პეკინში, ბერლინში, ბოგოტაში, ბუენოს აირესში, დუბლინში, დუსელდორფში, კიოლნში, ფლორენციაში, ფრანკფურტში, ჰამბურგში, ჰელსინკში, ჰონკონგში, სტამბოლში, ლონდონში, ლუქსენბურგში, მადრიდში, მეხიკოში, მაიამიში, მონრეალში, მოსკოვში, მუმბაიში, მიუნხენში, ნიუ-იორკში, ოსაკაში, პანამა სითიში, სანტიაგოში, სან პაულოში, სეულში, შანხაიში, სინგაპურში, სიდნეიში, ვანკუვერში, ვენასა და ციურიხში.
Tommy Hilfiger-ი პრემიუმ კლასის ბრენდია, რომელიც მსოფლიოში ყველაზე აღიარებული ტანსაცმლის დიზაინერების ჯგუფში შედის და ქმნის ქალის, მამაკაცის და ბავშვის სამოსის მაღალი ხარისხის ხაზს. არჩეული ლიცენზიის საშუალებით ჯგუფი მომხმარებელს სთავაზობს დამატებითი სტილის პროდუქციებს, როგორებიცაა სპორტული სამოსი: ფეხსაცმელი, სპორტული ტანსაცმელი გოლფის მოყვარულთათვის, სამოსი მოცურავე მომხმარებლებისთვის, სათვალეები, საათები, ჩანთები, ტყავის აქსესუარები, სამგზავრო ჩანთები, წინდები, სუნამოები, სახლის და აბაზანის აქსესუარები, მამაკაცის და ქალის თეთრეული.
i like this new tommy collection...
ReplyDelete